הצהרת נגישות

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
  • התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ-200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.

להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

הנגשה של החנות

  • מרכז סולומון סנטר
  • הגעה למקום, ומקום להעלאת והורדת נוסעים
  • דרך נגישה, שיפועים בדרך נגישה, שטחי חוץ.
  • חניה נגישה. (חניית נכים)
  • מדרגות וכבש, בית אחיזה + סימונים. קימים סימוני הנגשה ללקויי ראייה.
  • משטחים ופסי אזהרה במדרגות.
  • אמצעי התגברות על הפרש גובה בין שטחי החוץ והפנים ומהחניות הנגישות אל מבואות המבנה.
  • יש כניסה נגישה אחת לפחות בכל גזרה שהיא כניסה המשמשת את הציבור, קיים קשר תפקודי בינהין.
  • מעברים – קיים מעבר פנימי ומסלול נגיש ברחוב המשתנה בין 130 ס"מ בקטע מעבר הצר ביותר לכ- 440 ס"מ.
  • מעלית – עומקו של תא המעלית אינו קטן מ – 120 ס"מ, רוחבו אינו קטן מ- 100 ס"מ ורוחב המעבר החופשי בדלת אינו קטן מ- 70 ס"מ.
  • שילוט והכוונה  לשירותים ולכניסה נגישה.
  • שירותים נגישים – במרכז יש מדורי שירותים, אחד לגברים ואחד לנשים, תא שירותי נכים בכל אחד מהמדורים.
  • תאורה – קיימת תאורה טבעית ומלאכותית ואחידה שאינה מסנוורת.
  • קיים מקלט ויציאת חירום.
 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז נגישות בחברה:

שם: איציק ברביבאי

טלפון:  0504003744

אימייל:  bdigitalbar@gmail.com

כתובת למשלוח דואר:  חטיבת גולני 9 מודיעין מכבים רעות

תאריך עדכון הצהרה: 12.7.2023

עגלת קניות
Sidebar
התחילו להקליד כדי לראות את המוצרים שאתם מחפשים
החשבון שלי
0 items עגלה